dimarts, 8 de juny del 2010

Faig vaga

Faig vaga. Tot i que és curiós que, a més que em volen retallar el sou, accepti que també em prenguin el salari del dia de vaga.

Faig vaga, perquè no tinc més opció per protestar. Tot i que n’hi hauria hagut un munt: fer aturades intermitents indefinides (corresponents al 5% del que em retallaran), fer concentracions setmanals, fer vaga de consum un dia a la setmana... (deixar de consumir un 5%). Falta originalitat en el món sindicalista i ganes de comprometre’s. Amb tot, faig vaga, perquè no fer-ne serà interpretat com una acceptació tàcita d’un dret fonamental com és la integritat del sou. Faig vaga perquè estic molt amoïnada pel que això representa simbòlicament per a la classe treballadora: si ens retallen el sou, què més s’atreviran a fer? Faig vaga perquè són intolerables les despeses supèrflues que els governs emprenen, en detriment de les despeses socials. Faig vaga perquè exerceixo el meu dret atàvic de protesta. I admeto que no m’ha estat fàcil prendre aquesta decisió.

 

2 comentaris:

  1. la cosa es ben curiossa per fe vaga ens fan paga,es amenacan en jubilarnos mes tard,ens tenen sotmessos ala por de perdre el nostre lloc de treball i per tan la nostre estabilitat laboral i personal i a sobre de tot aixo ens demanaran dintre de poc que els tornem a votar.
    jo personalment u ting ven clar no perdare ni un minut del meu estimat temps en escoltarlos ,i espero per el ve de tots que no tardi massa algu en sortir i di les cossas pel seu nom,on son tot aquell joven que volia camvia les cossas?.
    et felicito per no trai els teus ideals i fe vaga mal et descontin uns euros,compaña jo tambe ....estic de vaga avui .jordi

    ResponElimina
  2. Tens molta raó, Jordi, ens tenallen amb la por i passem per l'aro que ens presenten. Almenys ens queda el dret de protestar, però, si ens descuidem, també ens el treuran.

    ResponElimina